ΗΠΑ: Σοβαρή αλλεργική αντίδραση σε υγειονομικό που έλαβε εμβόλιο της Pfizer

Ο υγειονομικός υπάλληλος εισήχθη στο νοσοκομείο – Σταθερή η κατάστασή του – Δεν είναι γνωστό εάν είχε ιστορικό αλλεργιών

Η αλλεργική αντίδραση παρουσιάστηκε την Τρίτη και το πρόσωπο αυτό είναι σε σταθερή κατάσταση, αφού εισήχθη σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν ο εμβολιασθείς είχε ιστορικό αλλεργικών αντιδράσεων.

Η εταιρεία Pfizer δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε ένα αίτημα να σχολιάσει την πληροφορία αυτήν.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι αρχές προτρέπουν τους πολίτες που έχουν παρουσιάσει κατά το παρελθόν «σοβαρές» αλλεργίες και «σοβαρά» αλλεργικά συμπτώματα, να μην κανουν το εμβόλιο.

Ο καθηγητής Στίβεν Πόουις, Εθνικός Ιατρικός Διευθυντής για το NHS της Αγγλίας, τόνισε ότι «πρόκειται για ένα αρκετά συχνό φαινόμενο με τα νέα εμβόλια» η εμφάνιση αλλεργιών.

Πηγή: protothema.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο